Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Tekninen huomautus:

Suosittelemme kyselyyn vastaamista luotettavan internet-yhteyden kautta!

Kyselyohjelmisto on ollut hyvin varmatoiminen ja mobiililaitteita voi käyttää. Selain yleensä osaa jatkaa edellisestä paikasta jos lyhyt yhteyden menetys on tapahtunut. Tavallisesti tällaista ei edes huomaa.

Jos vastaaminen keskeytyy teknisistä syistä pitkäksi ajaksi, esimerkiksi yhteyshäiriön, tai akun loppumisen takia, on vastaaminen pahimmassa tapauksessa kuitenkin aloitettava uudelleen alusta.

Sivun uudelleen lataaminen pari kertaa saattaa mahdollistaa jatkamisen.

Jos joudut pulmatilanteeseen:

Jos olet jo ehtinyt täyttää kyselyä, kaikkea ei tarvitse toistaa. Kirjauduttuasi uudelleen sisään. voit klikkailla "Seuraava" napilla siihen paikkaan, jossa keskeytys tuli. Yhdistämme osaset.

Jos joudut aloittamaan uudelleen teknisen häiriön takia, kirjaudu sisään tunnistautumiskoodillasi, mutta LISÄÄ SEN ETEEN "z" tai "zz" (z kirjain).  Yrityksiä on kaksi.

Esimerkki: m1999oJJ --> zm1999ojj ---> zzm1999ojj. Kolmen epäonnisen yrityksen jälkeen ota yhteyttä 0440 633303 (tekstari riittää!) tai posti@koputus.fi niin vapautamme tunnistautumiskoodin

Systeemiä on testattu satoja kertoja, ongelmia on ollut vain kaksi ennen esille tullutta selainongelmaa. Nyrkkisääntönä voi pitää, että jos pystyt osallistumaan kirjautumista vaativiin foorumikeskusteluihin, katsomaan videoita ilman pitkiä katkoksia, tai lataamaan sanomalehtien mainospitoisia sivuja, on yhteys tarpeeksi hyvä. Liikkeellä olevassa autossa, bussissa tai junassa ei välttämättä kannatta vastata.